.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:
معاون استاندار: بوروکراسی اداری مانع توسعه مازندران
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران، گفت: تلاش برای کاهش بوروکراسی اداری اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است.
معاون استاندار: بوروکراسی اداری مانع توسعه مازندران

به گزارش ایسنا، روح‌الله سلگی امروز در جمع مدیران اجرایی مازندران، اظهار کرد: بوروکراسی اداری و فربهی دیوانی از موانع رشد یافتگی کشور است.

 

وی چابک سازی نظام اداری و تسهیل امور اداری را ضروری دانست و افزود: رویکرد دولت سیزدهم مانع‌زدایی از مسیر حرکت کشور در ابعاد گوناگون است.

 

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه همه مدیران ملزم به رعایت حقوق شهروندی هستند، گفت: ناراضی تراشی در دستگاه‌های اجرایی امری مذموم و غیر قابل اغماض است.

 

این مسئول با تشریح بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه پیشرفت، افزود: اجرای طرح تحول اقتصادی، پیوستن به سازمان‌های هماهنگی بین‌المللی، مقابله با کرونا، کاهش تورم نقطه‌ای و رونق کسب و کارها و اقدامات جهادی در حوزه مناطق محروم در طول یکسال و نیم گذشته موجب هموارسازی مسیر پیشرفت کشور شده است.

 

سلگی با اشاره به فتنه اخیر که با هماهنگی و مدیریت رژیم صهیونیستی، منافقین و سرویس‌های امنیتی ۴۷ کشور رخ داد، یادآور شد: هدف اصلی این اغتشاشات سد کردن راه پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی بود.

 

وی با تجلیل از ایستادگی و مقاومت مردم پای انقلاب و ارزش‌های متعالی آن، تصریح کرد: هوشمندی و بصیرت مثال زدنی ملت سد آهنینی برابر امواج سهمگین توطئه‌های ضد ایرانی است.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر وظایف مدیران در عرصه خدمت رسانی، گفت: چاره‌جویی برای حل مشکلات مردم و پیشتازی در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب رسالت دائمی مدیران است.

 

وی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم باید اولویت اول مدیران اجرایی قلمداد شود.

 

این مسئول با اظهار به اینکه در نظام اسلامی مردم کارفرمای مدیران هستند و امور آنها در صدر قرار دارد، خاطرنشان کرد: معاون سیاسی برای نخستین‌بار در نظام ارزشیابی دستگاه‌های اجرایی از مردم در مورد موفقیت مدیران نظر سنجی می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.